منابع آماری گزارش دادند که در شرایط کنونی بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌ های رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط تحت اسارت قرار دارند.
منابع آماری گزارش دادند که در شرایط کنونی بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌ های رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط تحت اسارت قرار دارند.
کد خبر: ۱۴۵۲۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، در روز اسیر فلسطین منابع آماری ضمن اعلام گزارشی عنوان کردند که در شرایط کنونی بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسر می‌برند.

بنابراین گزارش، اسرای فلسطینی برای زندان‌ های رژیم صهیونیستی از تعبیر «قبرستان مردگان» استفاده می‌کنند.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی که یک شکست بزرگ امنیتی، اطلاعاتی و نظامی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شد، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی فشارها بر اسرای فلسطینی را به شدت افزایش داده است.

براین اساس، سازمان زندان‌ های رژیم صهیونیستی علاوه بر اجرای سیاست گرسنگی عامدانه اسرا، آنها را از مراجعه به آرایشگاه زندان که پیش از این محدودیتی نداشت، منع نموده است.

تصاویر منتشر شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی بیانگر وضعیت بسیار نامناسب سلامتی اسرای فلسطینی است که علاوه بر از دست دادن وزن خود، موهای بلندی داشته و از شرایط بهداشتی مناسبی بهره مند نیستند.

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر این اقدامات که در راستای مرگ تدریجی اسرای فلسطینی است، پس از عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین، شمار زیادی از اسرا را تحت شکنجه‌های بسیار شدید قرار داده که موجب شهادت شماری از آنها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها